استخدام حسابدار در رشت

 استخدام حسابدار در رشت به کمک موسسه حسابداری رهنما

چطور به کمک موسسه حسابداری رهنما اقدام به استخدام حسابدار در رشت کنیم؟



حضور پر رنگ موسسه حسابداری رهنما در بستر اینترنت اعم از شبکه های اجتماعی و بخصوص فعالیت قابل توجه وب سایت موسسه حسابداری رهنما در موتور جست جو گر محبوب گوگل سبب شده تا بسیاری از مشاغل کوچک و بزرک در استان گیلان الخصوص شهر رشت با این موسسه حسابداری آشنایی پیدا کنند.


همین موضوع سبب شده تا کسب و کارهای زیادی با ما تماس بگیرند و درخواست معرفی نیروی کار حسابدار در شهر رشت را از ما داشته باشند.


با توجه به این موضوع که بخشی از فعالیت موسسه حسابداری رهنما به آموزش حسابداری ویژه بازار کار منتهی می شود ما این افتخار را داشته ایم تا سالانه تعداد زیادی از کارآموزان خود را به کسب و کارهای کوچک و بزرگ تحت عنوان حسابدار معرفی کنیم.


حتماً بر این موضوع واقف هستید که سپری کردن دوره کارآموزی در یک موسسه حسابداری که زمینه کاری اش بصورت تخصصی ارائه خدمات مالی و مالیاتی به شرکت ها، موسسات و سایر کسب و کارهاست تفاوت چشم گیری با مراکز آموزشی دارد که هیچ تعهدی نسبت به خروجی کارآموزان خود ندارند.


تفاوت اصلی ما تخصص ماست.


همین تخصص سبب شده تا افراد زیادی بصورت حرفه ای حسابداری را آموزش ببیند و مشغول به کسب درآمد از حسابداری شوند.


استخدام حسابدار در رشت

استخدام حسابدار در رشت

اشتباهات رایج هنگام استخدام حسابدار در رشت یا هر قسمتی از جهان

بخش مالی یکی از مهم ترین قسمت های هر کسب و کاری محسوب می شود.


اهمیت حسابدار و بخش حسابداری زمان خود را نشان می دهد که شما حتی برای تمیم گیری آینده کسب و کار خود با مشکل مواجه خواهید شد.


در نظر بگیرید که هیچ اطلاعات مالی از دارایی، بدهکاری، وضعیت سود و زیان یا حتی نقدینگی مجموعه خود نداشته باشید، آنوقت چطور می توانید برای کسب و کار خود تصمیم بگیرید؟


بارها شاهد این بوده ایم که بسیاری از مدیران به دلیل اینکه حسابدار خود را به هر دلیلی از دست دادند اقدام به تصمیمات اشتباهی جهت استخدام حسابدار کردند که سبب شد بسیار متضرر شوند.


متاسفانه حسابداری جزء آن دسته از شغل هایی نیست که شما بتوانید توانایی نیروی حسابدار خود را یک روزه محک بزنید و دقیقاً متوجه دانش فنی او شوید.


به همین دلیل است که برخی از مدیران به خاطر کلافگی از وضعیت بی سرو سامان بخش مالی خود اقدام به تصمیمات عجولانه ای جهت استخدام حسابدار می کنند.


در ادامه به بررسی اشتباهات رایج مدیران هنگام استخدام حسابدار خواهیم پرداخت:


تشریح نکردن یک حسابدار ایده آل در ذهن مدیر:

شما زمانی می توانید نیروی کار مورد نظر خود را پیدا کنید که یک لیست از حداقل پارامتر های توانایی های شخص مورد نظر خود را مشخص کرده باشید.


این لیست میتواند شامل بسیاری از موارد باشد. مثل: جنسیت، سن، محدوده زندگی، وضعیت تاهل و غیره…


به شما اطمینان می دهیم تا زمانی که از این لیست خبری نباشد نمی تواند نسبت به استخدام حسابدار ایده آل خود اقدام کنید.


 



توجه نکردن به خصوصیات اخلاقی:

بارها شاهد بودیم که حسابدارانی که توانایی بالایی در زمینه کاری خود داشتند تنها به دلیل اینکه از خصوصیات اخلاقی خوبی برخوردار نبودند کار خود را از دست دادند.


خصوصیات اخلاقی چیزی نیست که بتوان آن را به سادگی تغییر داد.


بیشتر در خصوص این مقاله بخوانید

اظهار نامه مالیاتی چیست؟

اگر نیروی کار شما از اخلاق و رفتار درستی در محل کار خود برخوردار نباشد نتنها که سبب شکل گیری نارضایتی در سایر کارمندانتان می شود بلکه می تواند شخصیت شما را هم نزد مشتریانتان خراب کند و محبوبیت برند شما را به خطر بیندازد.


زمانی که هنگام استخدام حسابدار به خصوصیات اخلاقی توجه نکنید شاید در ابتدای کار این موضوع مهم به نظر نرسد اما تنها چند ماه کافی است تا به حرف های ما برسید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

همه چیز در مورد قانون پایانه های فروشگاهی

ثبت شرکت در رشت

مالیات تکلیفی اجاره را توضیح دهید